
Guy is een enthousiasteling die altijd al een passie heeft gehad voor marketing. Hij wist daarom al vrij snel dat hij de opleiding Marketing Management op de universiteit van Tilburg wilde gaan volgen. In deze tijd heeft hij zich ontwikkeld tot een hardwerkende professional die oog heeft voor verschillende branches. Ook is hij daar tot inzicht gekomen dat de online wereld hem enorm trok, de stap naar online marketing was daarom snel gemaakt.
Na zijn studie heeft Guy een aantal jaar online marketing ervaring opgedaan aan bureauzijde. Het werd tijd voor een frisse nieuwe uitdaging, Fingerspitz was dé plek waar dat kon. Hij luistert graag naar de klant om vanuit daar samen de juiste strategie te bepalen. Wat voor hem het vak zo leuk maakt? “Online marketing evolueert continue, voorop blijven lopen is daarom essentieel en juist ook datgene wat het vak zo mooi maakt.”
In zijn vrije tijd is Guy regelmatig op het voetbal- of tennisveld te vinden, mits het lekker weer is natuurlijk. Verder houdt hij van gezelligheid en zoekt hij regelmatig zijn vrienden op voor een hapje of een drankje.