
Sander is sinds januari 2021 in dienst bij Fingerspitz als Online Marketing Consultant. Hij heeft zich breed ontwikkeld en haalt energie uit het aanvliegen van strategische vraagstukken met zijn creativiteit. Wat hij zo leuk vindt aan online marketing? “Wanneer creatieve marketing en data samenkomen ontstaan er vaak verrassende resultaten die alle verwachtingen overtreffen. Dat maakt het spannend.”
Volgens Sander is het durven veranderen en vernieuwen van de online strategie een vereiste voor elk merk dat zich online wil blijven onderscheiden. Hij is SEO-georiënteerd en ziet duurzame bezoekersstromen met keihard converterende landingspagina’s als een solide online basis. Krachtige content die samen met conversietechnieken inspeelt op een (on)bewuste klantbehoefte is volgens hem onmisbaar. “Het is de kunst een lead te triggeren door een emotie te raken. Of een pijn waarvan ze niet wisten dat ze die hadden.” Hij kruipt in de huid van de doelgroep om erachter te komen wat hen per fase van de klantreis kan verleiden. Hij bewaakt tevens de merkidentiteit zodat deze in synergie is met de inzet van online uitingen.
In zijn vrije tijd zoekt hij graag de gezelligheid op. Hij kan ook enorm genieten van een dag voetbal of series kijken.