40 miljoen impressies scoren met minimaal advertentiebudget

  • 40 miljoen behaalde vertoningen

  • €0,09 Cost Per Mille (CPM)

  • €45.000 voor het goede doel

Het European Football for Development Network (EFDN) verbindt professionele voetbalclubs en competities om voetbal actief in te zetten voor sociale ontwikkeling. Ze bieden kennis en trainingsmethoden aan hun netwerk. Zo maken ze met voetbal impact in gemeenschappen.

The challenge

Elk jaar, gedurende vier weken, voert EFDN een dynamische campagne met de hashtag #morethanfootball. Hun doel? Bewijzen dat voetbal levens kan verbeteren. Tegelijkertijd willen ze onmisbare subsidies veiligstellen. Met beperkte budgetten maar hoge ambities, streeft EFDN naar een recordbrekend bereik om meer steun en impact te winnen. 

Wij staan klaar bij de aftrap, vastberaden om deze uitdaging aan te gaan en te overwinnen. Het is tijd om Champions League niveau te spelen. 

How we did it

EFDN-clubs roepen hun fanbases via een slimme samenwerking bij een. Zo halen we via veilingen van voetbalshirts geld op. Door simpele, maar sterke social content, benutten we maximaal organisch bereik.

Dit versterken we vervolgens met retargeting campagnes, gericht op het vergroten van betrokkenheid en fondsenwerving.

1-0: om zo 20 miljoen mensen te bereiken en fondsen voor EFDN binnen te halen.

Dit succes komt vooral door het slim benutten van beschikbare middelen, en dat combineren met effectieve retargetingstrategieën.

  • 40 miljoen behaalde vertoningen

  • €0,09 Cost Per Mille (CPM)

  • €45.000 voor het goede doel

Dit wil ik ook!