Als stagiair customer service help je de customer success manager bij het ontwikkelen van een hoge klanttevredenheid. Bij Fingerspitz raakt Customer Success drie verschillende disciplines en teams, namelijk: Sales, Corporate Marketing en Content Marketing. Jij krijgt in jouw stage dus een hele brede ervaring binnen een Online Marketing bureau! Ben jij een ambitieuze, energieke student die een studie Commerciële Economie of Marketing doet en op zoek naar een stage? Stop met zoeken!
Als stagiair customer service help je de customer success manager bij het ontwikkelen van een hoge klanttevredenheid.
Wat je ga je zoal uitspoken?
- Nieuwsbrieven samenstellen voor onze klanten (nieuwe trends & ontwikkelingen in de marketing benoemen)
- Blogs & PR schrijven voor Fingerspitz
- Organiseren kennissessies voor klanten & prospects
- Klantcontact, zowel bestaande klanten (service) als prospects (sales)
- Ondersteuning bij corporate marketing van Fingerspitz t.b.v. lead generatie en branding (bijv. campagnevoering: Social media, Google ads, YouTube)
Natuurlijk krijg je vanuit de verschillende experts binnen Fingerspitz begeleiding op de verschillende werkzaamheden.
Aan de slag met een onderzoek?
Dan hebben wij vast nagedacht over wat passende onderwerpen. Lekker makkelijk.
- Onderzoek naar hoe we meer structuur kunnen aanbrengen in de processen van de teams (workflows).
- Plan ontwikkelen over hoe we klanten meer strategisch kunnen adviseren met behulp van onze eigen ontwikkelde tools.
- Ondersteunen van de customer succes manager bij het ontwikkelen van een sales activity plan.
- Ondersteunen van customer succes manager bij het ontwikkelen van een plan om marketing automation tooling in te zetten om marketing processen te versimpelen maar het van customer kant persoonlijk te laten aanvoelen
- Marktonderzoek en advies over vergroten van onze business in België of Eindhoven.
- Marktonderzoek en advies over kansen voor Fingerspitz op Media Buying vlak.
Wat hebben wij in petto?
Tijdens je stage binnen Fingerspitz word je omringd door een club zakelijke professionals, waar je ontzettend veel van kunt leren. Daarbij letten we ook op wat jij interessant vindt! Krijg je een lach op je gezicht van online marketing? Dan volg je binnen 6 maanden ons e-learning programma, waarin je alle disciplines binnen online marketing doorloopt en aangeleerd krijgt. Is de commerciële kant meer jouw ding? Dan zorgen we voor een intensievere samenwerking met het sales team.
Mocht je tot hier aan toe alles gelezen hebben: gefeliciteerd! Hier, helemaal op het eind, verrassen we je namelijk nog met een aantal leuke extra’s. Naast reuzegezellige collega’s, geniet je bij Fingerspitz namelijk ook nog elke middag van een heerlijke lunch. Dat we ook een Playstation, tafeltennis-tafel en vrijdagmiddag borrel met tapbier hebben, hoeven we als kek Online Marketing bureau waarschijnlijk niet eens meer te benoemen.
Solliciteer nu!