Fingerspitz Summer Courses: slim de zomer in!

De zomer is begonnen. Maar dat betekent niet dat we stoppen met het delen van kennis. Wil jij nóg slimmer de zomer in? Meld je dan nu aan voor onze Summer Courses op dinsdag 3 augustus. Tijdens dit event hosten we 4 verschillende sessies die je gaan helpen met het zetten van de volgende stap!

Iedere sessie bestaat uit een inspirerende talk van 30 minuten, gevolgd door een Q&A van 15 minuten.


09:00 – 09:45 Growth Marketing – Door Fingerspitz

Iedereen wil betere resultaten. Het bedrijf waar jij werkt, maar jijzelf ook: je wilt persoonlijke vooruitgang boeken. De één heeft het meer dan de ander. Maar zelfs de meest idealistische persoon op deze aarde heeft de drang om zijn idealen verder te bewerkstelligen. Aan die prestatiedrang kunnen we niets veranderen. Gelukkig kunnen we wel veranderen hoe we beter kunnen presteren. Zolang je de goede aanpak hanteert, is stilstaan – of achteruitgaan – bijna onmogelijk. In deze eerste sessie, van 09:00 uur tot 09:45 uur, trapt Jaap Jacobs (Managing Director) af met een talk over Growth Marketing. Leer hoe je exponentieel kan groeien met online marketing.


09:50 – 10:35 Augmented Reality succesvol inzetten voor advertising – Door Boldly XR

Je online marketingstrategie staat, of je bent deze aan het vormen, en je bent klaar voor de volgende stap binnen online marketing. Online adverteren doe je al, maar je bent benieuwd wat je hier nog meer uit kan halen. Tijdens deze sessie nemen we je mee in de combinatie van Augmented Reality, Configuratoren en Advertising. Maar waarom zou je dit combineren? Wat zijn de voordelen en uitdagingen? En misschien nog belangrijker: wat levert het op? In slechts een half uurtje tijd geven Yannick Boers (Managing Director) en Joep Kuijpers (Brand & Business Manager) antwoord op deze vragen. Ze gaan in op de mogelijkheden van AR, Configuratoren & Advertising en delen inspirerende succesverhalen.


10:40 – 11:25 De kracht van opvolging – Door Pointly

Hoor je binnen de organisatie waar je werkzaam bent vaak geluiden als ‘Dit zijn slechte leads’ of ‘Er gebeurt niks met de leads die wij aanleveren’? Of lukt het je niet om je berg met leads te bedwingen en te converteren tot nieuwe klanten? Logisch, dit is een probleem waar veel bedrijven tegenaan lopen. Er worden leads aangeleverd vanuit de marketingafdeling bij de salesafdeling, maar toch loopt het proces niet door. In deze sessie vertelt Serge Caljouw (Sales Development Consultant) van Pointly je alles over de kracht van opvolging en hoe je alles uit je leads haalt.


11:30 – 12:15 De toegevoegde waarde van Above The Line Media – Door Featly

Je wilt veel mensen bereiken en een groot publiek aanspreken. Dat doe je al met je online marketing activiteiten, maar je bent ook benieuwd naar hoe je dit nog verder kunt versterken via televisie of radio. In deze sessie ontdek je de mogelijkheden van Above The Line Media. Je krijgt antwoorden op vragen als: Wat verstaan we nu eigenlijk onder Above The Line Media? Waarvoor zet je het in en wat voegt het toe aan je marketingstrategie? Hoe kun je het effect van Above The Line Media inzichtelijk maken? In 30 minuten tijd geven Patrick Horstman en Robert-Jan Duk, co-founders van Featly, je een kijkje in de wereld van ATL media en leggen zij uit waarom je er vandaag nog mee wilt beginnen.


Kun je niet wachten om te ontdekken hoe jouw organisatie de volgende stap kan zetten? Meld je dan snel aan voor onze Summer Courses. Met je inschrijving heb je toegang tot alle sessies.

Ben je op 3 augustus op vakantie, maar wil jij ook slim de zomer in? Meld je dan nu aan en ontvang na afloop de opnames en de slides.

Deelname is gratis. Inschrijven is verplicht. 👇