Welkom bij Fingerspitz!

Wij werken samen

Onze marketeers worden beoordeeld op de tevredenheid van de klant. Daarom hebben we in ons management ook een Manager Customer Succes: Ramez Khader. Ramez: ‘Wij geloven in de kracht van duurzame relaties. We bouwen graag een lange termijn relatie op om al de doelen te bereiken.’

Alle feedback en tips om onze dienstverlening te verbeteren zijn meer dan welkom!

Exponentiële groei

We streven naar een superieur resultaat. Op basis van jullie doelstellingen ontwikkelen we een op maat gemaakte strategie. Deel daarom zo goed mogelijk jullie gewenste resultaat met ons.

Wij geloven dat het in de ideale wereld mogelijk is om continu te groeien. Prioriteren en focus is belangrijk. Iedere week starten we daarom met de meest winstgevende optimalisaties. Doordat de online wereld snel verandert, moet je flexibel en multidisciplinair zijn. Om dit te laten slagen is het van belang om jullie zo goed mogelijk te leren kennen. Heb je onze vragenlijst al ingevuld?

Multidisciplinaire teams

Fingerspitz heeft meerdere multidisciplinaire online marketing teams. Voor de dagelijkse werkzaamheden hebben jullie voornamelijk contact met één marketeer, zodat je altijd weet bij wie je moet zijn. Binnen het team is er ook nog een 2e verantwoordelijke als back-up. Daarnaast is er een teammanager die de algehele progressie in de gaten houd. De resultaten worden frequent besproken met het hele team, zodat we vanuit verschillende perspectieven kijken naar nieuwe kansen en optimalisaties.

Hoe bewaken we de voortgang?

De roadmap en planning wordt bijgehouden in Trello. Trello is een flexibele en visuele tool om alles te organiseren. Maak je al gebruik van Trello en wil je graag een bord delen? Daar houden we van! Laat het dan meteen aan je marketeer weten. Verder gebruiken we voor onszelf het communicatieplatform Slack, zodat het team goed weet wat er speelt.

Mocht je het leuk vinden om hier meer over te lezen: ik heb hier een blog geschreven over deze tools.

Samen slim

We zijn een gedreven en nieuwsgierige organisatie. Fingerspitz heeft verschillende officiële accreditaties. Onze marketeers leggen hiervoor jaarlijks diverse examens af, waardoor zij zich blijven ontwikkelen en we het kennisniveau hoog houden. Wist je dat Fingerspitz ook bekend staat om het opleiden van nieuw talent? 

Met jou de laatste kennis delen

Ons team gaat altijd een stap verder dan de rest. Middels video’s, eBooks, blogs en evenementen delen we met genoegen veel kennis en kunde. Daarnaast zijn we proactief bezig met de ontwikkeling van nieuwe technieken en oplossingen, die onze klanten helpen beter te presteren.

Evenementen

We organiseren meerdere evenementen, waaronder ‘Kennis en Koffie’ voor onze klanten. ‘Kennis en Koffie’ geven we speciaal voor onze klanten. Iedere maand is er een nieuw thema. Je ontvangt tijdig een uitnodiging. Bekijk hier onze evenementen en trainingen: Fingerspitz University.

Benchmarks en analyses

Wij gebruiken bewezen software en hebben eigen tools ontwikkeld waarmee we jullie resultaten monitoren. Zo volgen we de belangrijkste trends in jullie ontwikkeling en kunnen we teleurstellingen en successen beter verklaren. Nog beter: we spelen daar natuurlijk ook op in.

Rapportages

Jullie ontvangen meestal periodiek (meest voorkomende is 1x per maand) een rapportage van ons. We geven jullie inzicht in wat er de afgelopen periode is gebeurd, wat we hebben gedaan, hoe we de komende periode voor ons zien en wat er moet gebeuren.

We zitten iedere dag in de materie, en soms vergeten we even dat het allemaal niet zo eenvoudig is. Aarzel niet om dan om opheldering te vragen.

We do the job

We hebben veel tijd geïnvesteerd in het ontwikkelen van overzichtelijke rapportages in onder andere Klipfolio en Google Data Studio. We gaan jullie data koppelen aan deze templates, zodat jullie hier ook gebruik van kunnen maken.