Gratis webinar

kijk verder dan attributie – marketingeffectiviteit in 3 stappen

Meld je nu aan!

  

In een snel veranderend marketinglandschap wordt het steeds lastiger om effectief te meten welke kanalen de meeste impact maken. Vertroebelde data binnen Google Analytics 4, het verdwijnen van third-party cookies en nieuwe privacywetgevingen maken het complexer om op de juiste data te sturen. Veel organisaties vertrouwen nog steeds op oude meetmethoden, maar zijn deze wel geschikt voor de huidige uitdagingen?

Tijdens deze sessie neemt Dusty Hermans (Head of Data & Automation) je in drie concrete stappen mee naar een completere manier om marketingeffectiviteit te meten. Hierbij kijken we verder dan attributie.

Na afloop van de sessie weet jij hoe je op een effectieve manier kunt meten en sturen, zodat je marketinginvesteringen het maximale rendement opleveren.

29 oktober 9:30 uur (online + terugkijk-optie)


Wat ga je leren?

  • Waarom de huidige manier van meten bij de meeste organisaties niet voldoet;
  • Welke alternatieve meetmethoden er zijn en welke het beste passen bij jouw organisatie;
  • Hoe je dit aanpakt.

Iedere maand leer je meer over een bepaald onderwerp via Kennis & Koffies. Tijdens deze digitale sessies ontdek je de belangrijkste online marketing trends en ontwikkelingen, inspirerende content & slimme hacks!

Ben je al Growth Lab lid? Meld je dan aan via de RSVP.
Ben je nog geen Growth Lab lid? Maak gratis je account aan en klik op de RSVP knop.